Я лечуууу..

flying

Якось останнім часом мало виходить помалювати :(…час викроюється маленькими кавалками то тут то там, і нема наснаги братись за якісь великі затії (типу серій листівок, які малювались довго і акуратно..). Оце намалювалось протягом одного дня на двох прогулянках. Тішусь, що хоч щось :) ..хоча мене більше мотивує малювати щось “корисне”, що потім може придатись – чи на подарунок, чи ще для чогось..

А ще мене з цим малюнком вперше “засікли” місцеві дітлахи біля нашого ряснянського транспортного університету. Заглянули, сказали “Гааарно” :) ..і тепер не минають нагоди позазирати в мої папірці, коли проходять мимо…

5 thoughts on “Я лечуууу..

  1. Дитяча книжка або поетична збірка з такою обкладинкою виглядала б дуже апетитно на полиці книгарні! Стильно, мрійливо…

  2. Дякую за приємні слова :) я щось останнім часом зовсім зневірилась в своїх малювальних силах, так що підтримка не зайва :)

    Бачила твій творчий бложик, пробач що не сказала хоч привіт там :) гарні такі малюнки з моря.. а затія з артбуком не пішла?

    • В артбуку у мене ще є два незавершених розвороти, потім я відволіклась на поїздку в Крим, а возня з оформленням візи взагалі перебила мені все натхнення. Але – затія пішла! Бо в Словаччині я створила справжній тревелбук, яким тепер дуже пишаюсь :) Залишилось його трохи доробити, і буду сканувати і викладати.

  3. Не зупиняйтеся, у Вас є Божа іскра- ніжна, щира і оригінальна, Ви даруєте ЛЮБОВ і світло. Ваш талант – це обов’язок!!! Натхнення!

Залишити відповідь

